ביטוח נסיעות לחול – נקודות שרצוי לבדוק לפני שרוכשים פוליסה

 

כשאנחנו מתכננים נסיעה לחו"ל, ישנם דברים מסוימים שעלינו לבדוק ולהחליט לגביהם. כרטיסי טיסה, בתי מלון, מסלול טיול, השכרת רכב או תחבורה ציבורית, כרטיסים לאירועים, איך להתכונן לקראת תנאי מזג האוויר במקום ועוד. כל אחד מהדברים יכול להשפיע על איכות הטיול וכן יעזור לנו לתכנן, ולהוציא אותו לפועל כפי שאנחנו רוצים.

אחד הדברים שאנחנו צריכים לבדוק ולהחליט לגביהם, זה איזה ואיפה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. השאלה היא לא אם לרכוש, מאחר ומדובר במוצר שהוא חיוני ומומלץ לא לצאת את גבולות הארץ בלעדיו. ביטוח נסיעות מאפשר לנו לקבל החזרים עבור הוצאות שאנו נאלצים לבצע אם, חס וחלילה, עלינו להיעזר בשירותי רפואה מקומיים. כמו כן, הביטוח מספק לנו החזרים במקרה של גניבה, חבלה או אובדן רכוש כשנהיה מחוץ לישראל בתקופת הביטוח.

אנחנו לא יכולים לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל, אך אנחנו כן צריכים להחליט איזה ביטוח לרכוש ואיפה. חברות הביטוח מציעות לנו אופציות שונות, מותאמות על פי מאפיינים בריאותיים, על פי סוג הנסיעה, היעד אליו אנחנו נוסעים וצרכים אחרים הרלוונטיים עבורנו. לכן עלינו להכיר נקודות מסוימות שיכולות בעלות חשיבות רבה בתהליך הבחירה והרכישה.

5 נקודות שחשוב לשים לב אליהן

נקודה ראשונה – מה כוללת הפוליסה הבסיסית.

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מגיעה בשתי רמות. רמה אחת היא בסיסית, רמה שנייה כוללת הרחבות שהנוסע יכול לרכוש אם הוא מעוניין בהן. צריך לבחון מה כוללת הרמה הבסיסית, מה היא מכסה ובאילו עלויות מדובר.

נקודה שנייה – אילו הרחבות קיימות בפוליסה ובאילו סכומים מדובר.

בדרך כלל, הרחבות של פוליסת ביטוח נסיעות, באופן טבעי מתייחסות למצבים רפואיים ולחפצים מסוימים שרוצים לבטח ואינם מבוטחים בפוליסה הבסיסית, חשוב להתייחס למצבם הרפואי של הנוסעים וכמובן לאופי הטיול. יחד עם זאת, חשוב לבדוק כמה גובות חברות הביטוח על ההרחבות ומה הסכומים שחברת הביטוח מתחייבת להחזיר במקרה ביטוחי.

נקודה שלישית – איך מקבלים החזרים כספיים?

בעבר, האופציה לקבל החזר היתה אך ורק כאשר חזרנו ארצה והגשנו את הקבלות על התשלומים לחברת הביטוח. היום ישנן אופציות הרבה יותר מהירות ונוחות, כמו למשל, החזרים באפליקציה, בביט, העברות לחשבון ובמקרים מסוימים מספקות כרטיס בו אפשר להשתמש ישירות בהוצאות הנדרשות . לכן רצוי לבדוק איזה אפשרויות קיימות בפוליסה. כך נוכל לקבל את ההחזר באופן המהיר והנוח ביותר עבורנו.

נקודה רביעית – ייעוץ רפואי אונליין/טלפוני

חברות ביטוח מאפשרות היום למבוטחים לקבל ייעוץ רפואי אונליין או טלפוני, 24/7, זאת בשביל שהם לא ימהרו ללכת לבית חולים או לרופא מקומי, דבר שיעלה להם כסף ויגבה מהם זמן יקר.

נקודה חמישית – תקשורת מול חברת הביטוח

חשוב לבדוק איך אפשר ליצור קשר מול חברת הביטוח כשנמצאים בחו"ל. לא רק למקרי חירום אלא גם לצרכים אחרים. למשל, אם מתכוונים להאריך את זמן תקופת הביטוח או רוצים להוסיף אלמנט מסוים. רצוי לבדוק עד כמה זה פשוט, נוח ומהיר.

משווים בין פוליסות ורוכשים את הפוליסה המשתלמת ביותר

על מנת ליהנות מפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אטרקטיבית, כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר Wobi, לקבל הצעות מחברות ביטוח מובילות, להשוות, ואז לרכוש את הפוליסה המשתלמת ביותר אונליין, בין אם זה מבחינת עלויות ובין אם זה מבחינת תנאים.

 חופשה

חופשה

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים