פיינס פרו ניכיון שיקים והלוואות חוץ בנקאיות

אם יש לכם צורך בהכנסה מיידית, וכבר כיסיתם את מכסת ההלוואות שלכם דרך הבנק, או שפשוט בא לכם לנסות דרך אחרת, אתם ככל הנראה צריכים לקחת הלוואה חוץ בנקאית. הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שניתנת ע"י גופים פיננסיים שאינם בנקים. בקטגוריית מוסדות אלה נכללים חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי וכן חברות מימון חוץ בנקאיות.

הלוואה חוץ בנקאית- לכל מטרה

הלוואה חוץ בנקאית ניתנת לעיתים למטרה ספציפית כמו סבסוד אירוע משפחתי, סבסוד לימודים או שיפוץ דירה. ישנה גם הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה, אשר יכולה להשתלם עבור כל נושא באשר הוא. בכלל המקרים הללו ההלוואה החוץ בנקאית תשתלם לפי תנאים ספציפיים אשר ייבדקו במעמד נתינת ההלוואה ע"י הגופים הפיננסיים.

נתונים אלו אשר נשקלים טרם אישור וקבלת ההלוואה החוץ בנקאית על ידי חברת פייננס פרו ניכיון שיקים מסחריים בזול , מהותם להביא להבנת יכולות ההחזר של להלווה, וכן תכנון מסלולי ההלוואה עבורו מבחינת פרמטרי ההלוואה הניתנת כגון אופן חלוקת התשלומים, ריביות ואחוזן וכדומה.

בלקיחת הלוואה חוץ בנקאית יש לבדוק את לוח הסילוקין- אשר כולל בתוכו את גובה ההחזרים החודשיים וגובה הריביות. כמו כן יש לבדוק את אופן פריסת התשלומים, הן מבחינת שנות ההחזר והן מבחינת גובה ההחזר שיעבוד נכון עבור הלווה, הן לעניין הכנסותיו והוצאותיו החודשיות. כך, יכול הלווה להתאים נכונה את ההלוואה החוץ בנקאית בצורה הטובה ביותר לעומת יכולותיו הכלכליות.

ולקינוח, הפרמטר החשוב ביותר בבדיקה טרם לקיחת ההלוואה החוץ בנקאית הוא כמובן הגוף ממנו בחרנו לקחת אותה. חשוב מאד לוודא כי הגוף ממנו אני עתידים לקחת את ההלוואה החוץ בנקאית יהא גוף מסודר וממוסד, וכזה בעל רפרטואר עשיר, בעל ניסיון, טוב ומטיב כלפי לקוחותיו. וכמובן, מעל הכל, גוף אשר מתמחה במתן הלוואות חוץ בנקאיות וכזה הפועל בצורה חוקית, על פי חוק, ובעל רישיון לעסוק במתן הלוואות חוץ בנקאיות.

הלוואה חוץ בנקאית- יתרונות והפרכת קלישאות

לעומת מה שנהוג לחשוב, דווקא תתפלאו לדעת כי ההלוואות החוץ בנקאיות הניתנות ע"י הגופים החוץ בנקאיים לרוב מעניקים תחת הלוואותיהם ריביות שנמוכות יותר מאלו של הבנקים. לדוגמה, תשלום הריבית על המינוס מגיע לעיתים רובות לריביות גבוהות במיוחד- דו ספרתיות. כאשר בהלוואות חוץ בנקאיות ההלוואה איננה מגיעה לסוגי הריביות הללו כלל וכלל.

אם בחרתם לקחת הלוואה חוץ בנקאית, ועשיתם זאת באופן מסודר מגוף מסודר שניתן לסמוך עליו, השלב הבא יהיה קבלת הכסף. כאשר מדובר בגוף אמין, קבלת הכסף תהיה קלה ובטוחה, ותשתלם מהר מאד לחשבון הבנק שלכם. לרוב, קבלת הכסף תהיה אף מהירה יותר מאשר אם בחרתם לקחתם הלוואה מהבנק, וזאת תודות לחוסר הצורך בבירוקרטיות ואישורים למיניהם. כמו כן, כושר ההחזר של הלוואה חוץ בנקאית יכול שיהא גמיש יותר מאשר התנאים שמעניק הבנק, הן לבחינת גובה התשלום החודשי והן מבחינת תקופת ההחזר.

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים