האם הלוואות חברתיות זהו אפיק השקעה בטוח?

בשנים האחרונות ניתן לשמוע על התחום ההשקעות והלוואות בין אנשים, הידוע גם כהשקעות P2P. השקעות שאינן מושפעות באופן ישיר משוק ההון, מהווה יתרון בולט בעידן הנוכחי.

אנשים רבים חוו את ההשלכות של התנודתיות החדה של שוק ההון בתקופת הקורונה, דבר שהוביל להפסדים משמעותיים ולהתפתחות של צורך חיוני בהשקעות אלטרנטיביות. השקעות P2P נחשבות לאחד מסוגי ההשקעות האלטרנטיביות הפופולאריות ביותר, מאחר והן אינן מצריכות למידה והבנה מעמיקה ואין צורך בסכומי כסף עצומים. השקעות P2P יכולות להתאים לכל מי שמעוניין להשקיע את הכסף שלו בהלוואות, מאחר ומדובר על השקעות סולידיות ויציבות לאורך זמן. השקעות אלו אינן סובלות מהתנודתיות האופיינית לשוק ההון והן אינן מצריכות את ההון העצמי הגבוה, הנדרש עבור השקעות בעולם הנדל"ן.

 

השקעות P2P עם חברת טריא – השקעות סולידיות לכל סוגי המשקיעים

חשוב להדגיש כי לא קיימת השקעה בטוחה, מאחר ותמיד קיים סיכון מסוים. אך השקעות P2P נחשבות לאופציה סולידית ויציבה יחסית, בזכות הניתוק משוק ההון. למעשה, ניתן לראות כי בתקופות בהן שוק ההון היה בנפילה וסבל מתנודתיות גבוהה, השקעות P2P הצליחו להניב תשואה יציבה עבור המשקיעים בפלטפורמה. מעבר לכך, יש לזכור כי אחד העקרונות המנחים של השקעה בסיכון נמוך הוא הצורך בפיזור סיכונים. השקעות P2P מפוזרות בין מספר רב של הלוואות, במטרה לפזר את הסיכונים ולהגן על ציבור המשקיעים. חברת טריא, הידועה בתור אחת החברות המובילות ביותר בתחום, מקפידה לפזר את ההשקעה בין הלוואות שונות, בהתאם לפרופיל ההשקעות הנבחר.

 

מה חשוב לדעת לגבי השקעות P2P ורמת הסיכון שלהן?

חברת טריא מספקת לציבור המשקיעים שלה פלטפורמה מקצועית ומשוכללת, המכילה ממשק משתמש נוח וידידותי. תוכלו לעקוב אחר ההשקעה שלכם בזמן אמת וכמובן לבחור בפרופיל ההשקעה שמתאים לכם. כמו כן, החברה מנסה לצמצם את הסיכונים, באמצעות סינון קפדני של הלווים. ברוב המקרים הלווים מתבקשים לשעבד נכס נדל"ן כנגד ההלוואה, על מנת שהחברה תוכל לממש את הנכס במידה והלווה מתקשה בהחזר ההלוואה. חשוב לציין כי הכסף שלכם מועבר דרך חשבון נאמנות והחברה נמצאת תחת הפיקוח של רשות שוק ההון.

אנו בחברת טריא נשמח לספק לכם את האפשרות להיכנס לעולם ה- P2P ולהתחיל להשקיע, בזכות הפלטפורמה המתקדמת שלנו. נכון לחודש מרץ 2023,  תיק האשראי שהחברה מנהלת מסתכם לכ- 3.4 מיליארד ₪. מדובר בחלופה יציבה וסולידית להשקעות בשוק ההון ובשוק הנדל"ן. צרו קשר!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס' רישיון 58971.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים