הדרכים למניעה עובש בקירות

הבחנתם בסימנים שונים של עובש בקירות הבית? קחו בחשבון כי אתם יכולים לבצע כל מיני פעולות שונות למניעת הימצאות עובש. הפעולות האלה נועדו על מנת למנוע מהעובש להופיע, אך גם ניתן לנקוט בהן בשביל למנוע ממנו להתפשט. הרי לא תרצו למצוא אתכם במצב שבו הקירות של הבית יהיו מלאים בעובש. במקרה כזה העבודה שתצטרכו לבצע תהיה עבודה הרבה יותר מעמיקה בהשוואה לעבודה הנוכחית. תזכרו כי הימצאות של עובש אצלכם בבית או בעסק עשויה להביא איתה נזק רב וסכנה בריאותית של ממש.

 

תדאגו תמיד לנקות את הבית

אומנם העובש מופיע על הקירות, אך בפועל הוא צריך שתהיה לו קרקע להתרבות. העובש לא יכול להיווצר במקומות נקיים מכיוון שחומרי הניקוי יעלימו אותו. זוהי הסיבה שלרוב את העובש אתם רואים במקומות שאף אחד לא מנקה אותם. כל מיני אזורים נידחים שאליהם לא מגיעים כאשר מבצעים את הניקוי. אנו מציעים לכם לנקות את הבית באופן יסודי פעם אחת בשבוע על מנת למנוע היווצרות של עובש.

 

תפתחו את החלונות של הבית

אתם יודעים כי אתם הולכים לצאת בקרוב מהבית? תדאגו להשאיר את החלונות פתוחים על מנת לאוורר את הבית. האוורר של הבית ימנע מהעובש להתרבות, ובטח שהוא ימנע ממנו גם להיווצר. האוורר של הבית הכרחי מאוד לשם מניעת הימצאות של עובש מאחורי קיר כזה או אחר. גם אם מדובר על חדר שאין בו חלונות, תחפשו דרכים אחרות לאוורר אותו. קשה מאוד להסביר עד כמה אוורר של החלל עשוי להיות קריטי מאוד בהקשר הזה.

 

תייבשו רטיבות בהקדם האפשרי

התמודדות עם רטיבות או טיפול בהצפה צריך תמיד להיעשות מוקדם ככל האפשר. אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי כי במקרה כזה המציאות עשויה להיות לא נעימה בלשון המעטה. יהיה עליכם להתמודד עם כל מיני בעיות שונות, בין היתר גם עובש. הלחות של הרטיבות הכרחית מאוד בשביל העובש להתפשט בכל הבית. פתאום תוכלו לראות כי מאחורי קירות רבים ישנם סימנים שונים של עובש. לכן תדאגו לבצע את העבודה במהירות הנדרשת.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים