הכדאיות הכלכלית של שירות הסעות מיניבוס

יש לא מעט יתרונות שבגינם לא מעט אנשים בוחרים להזמין חברת הסעות. על הנוחות של נסיעה עם חברת הסעות מקצועית אין עוררין. אך בכל מה שקשור לכדאיות הכלכלית של שירות הסעות מיניבוס יש כאלה שירימו גבה. לא מעט אנשים יוצאים מנקודת הנחה כי השירות הזה יעלה יותר מכל אפשרות אחרת. אך למען האמת המציאות שונה ממה שנדמה לכם, והיא עשויה להפתיע אתכם. פתאום תמצאו את עצמכם לא רק נהנים משירות מקצועי, גם חוסכים לא מעט כסף. אז האם באמת משתלם לנסוע למקומות שונים עם מיניבוס או שמא מוטב להוציא את הרכב הפרטי? בדיוק על השאלה הזאת אנו נענה לכם במאמר הבא.

 

הסעות מיניבוס משתלמות לקבוצות

כל עוד אינכם נוסעים עם קבוצה של אנשים, כדאי לכם לנסוע עם הרכב הפרטי. נסיעה עם הרכב הפרטי אומנם לא זולה, אך בו בזמן היא תהיה משתלמת יותר. אך אם החלטתם לנסוע עם קבוצה בינונית או גדולה, כאן תמונת המצב משתנה. במקרה כזה יהיה לכם עדיף לנסוע במיניבוס או אפילו באוטובוס ולא להוציא רכבים פרטיים. ברגע שכל אחד מהאנשים יוציא את הרכב הפרטי שלו ההוצאה הכספית עשויה להרקיע שחקים.

 

העלות מתחלקת בין כל הנוסעים

חשוב לזכור כי העלות הכספית של נסיעה במיניבוס מתחלקת בין כל הנוסעים. יש כאלה שנכנסים להלם כאשר הם שומעים כמה עולה הסעות מיניבוס. אך בפועל כאשר מחלקים את העלות בין כל הנוסעים מגלים כי זה לגמרי משתלם. כל אחד מהנוסעים יצטרך לשלם כמה עשרות שקלים, ובתמורה הוא יקבל נסיעה בטוחה ונוחה. לפני שאתם מוותרים על האפשרות הזאת תוודאו בדיוק מהי העלות שאותה כל נוסע אמור לשלם. אחרי שתבצעו את החיפוש ככל הנראה תגלו כי המציאות שונה ממה שנדמה לכם.

 

כמה מקומות יש במיניבוס?

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת, אך היא חשובה על מנת שתוכלו לוודא כדאיות הסעה. לרוב במיניבוס יכולים להיכנס במינימום 10-12 נוסעים, ובמקסימום אפשר להסיע במיניבוס 21 נוסעים. אם תרצו לנסוע עם קבוצה גדולה יותר, כמובן שתוכלו להזמין מיניבוס. אם תרצו לנסוע עם קבוצה קטנה יותר, ישנו סיכוי כי יותר ישתלם להוציא רכב פרטי. אחרי שאתם יודעים כמה מקומות יש במיניבוס? כעת תוכלו לעשות את ההחלטה הנכונה.

 

קיבלתם הצעת מחיר? תשוו עם הצעות אחרות

רגע לפני שתבצעו בחירה לכאן או לכאן, אנו תמיד מציעים לבצע השוואת מחירים. הצעות המחיר בין חברות שונות עשויות להיות שונות, וחבל שתפספסו את האפשרות הזאת. לעיתים כאשר אתם משווים את המחירים, תוכלו לחסוך מאות שקלים בכל נסיעה. אם הנסיעות מתבצעות על בסיס קבוע, ישנה אפשרות לחסוך בעלויות בעשרות אחוזים. כך שלפעמים שווה לעשות השוואת מחירים בין חברות הסעות מיניבוס באזור מגוריכם.

 

 

גמבורג הסעות מקבוצת : RENT A BUS ISRAEL

 

מעוניינים להתייעץ ? פנו ישירות אל שי גמבורג 050-4445500

 

 

 

 

PEXELS

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים