השקעה בבורסה למתחילים

השקעה בבורסה היא אסטרטגיה ארוכת טווח והיא דורשת הרבה סבלנות. חשוב להבין את הסיכונים הכרוכים בהשקעה ולעקוב אחר התיק שלך.

השקעה בבורסה יכולה להיות מאוד מתגמלת, אבל היא גם מסוכנת. החלק המסוכן ביותר בהשקעה במניות הוא כשאתה מנהל תיק משלך. החדשות הטובות הן שיש הרבה כלים זמינים שיעזרו לך לנהל את ההשקעות שלך ולהישאר בשליטה על המשחק שלך.

 

שוק המניות וניהול סיכונים

לפני שמתחילים להשקיע בשוק המניות, חשוב להבין כי מדובר על לקיחת סיכונים אותם יש לנהל בצורה נכונה, לבדוק היטב כל הביט של השקעה ולעשות את הצעדים הנכונים והבטוחים ביותר. לכן, רגע אחד לפני שאתם מחילים להשקיע, מומלץ לשמוע את הפודקאסט של עומר רבינוביץ׳ המדבר על השקעות למתחילים. גם תדעו איך ומאיפה להתחיל והכי חשוב ממה להימנע ואיך לנהל את הסיכונים.

שוק המניות הוא מקום מסוכן להשקעה. עם זאת, אם אתה מחפש השקעה בסיכון נמוך ויכולה לספק הכנסה קבועה, שוק המניות עשוי להיות בשבילך.

השקעה בבורסה אינה קלה למתחילים. זה דורש הרבה זמן, מחקר וסבלנות כדי להתחיל להשקיע במניות הנכונות בזמן הנכון, לכן, ההשקעה הכי נכונה שתעשו תהיה השקעה של זמן קצר להקשבה לפודקאסט של עומר רבינוביץ׳ שיסביר לכם צעד אחרי צעד איך לעשות את הדברים בצורה נכונה וזהירה. (השקעה נכונה היא השקעה בצורה מקצועית וזה מה שאתם צריכים אם אתם רוצים לנהל נכון את ההשקעות שלכם ולהיכנס ברגל ימין לשוק ההשקעות בבורסה).

השקעה בשוק המניות יכולה להיות קצת מכריעה למתחילים. קל ללכת לאיבוד בים המספרים והמונחים המבלבלים.

הצעד הראשון הוא להחליט באיזה סוג של מניות אתה רוצה להשקיע. ישנם סוגים רבים של מניות זמינים, כולל מניות כחולות, מניות צמיחה ומניות משלמות דיבידנד. אתה צריך גם להחליט אם אתה רוצה להשתמש בקרנות אינדקס או לא לנהל באופן פעיל את התיק שלך עם מניות בודדות.

כשמדובר בהשקעה בבורסה למתחילים, ישנן שתי דרכים עיקריות שאנשים נוהגים בהן: קרנות אינדקס ומניות בודדות. קרנות אינדקס מעולות כי הן נותנות לך חשיפה רחבה לסוגים שונים של השקעות בעלות נמוכה.

 

קרנות אינדקס – הבסיס להשקעות בבורסה

קרנות אינדקס הן סוג של קרנות נאמנות המשקיעות בסל ניירות ערך המייצג בדרך כלל את השוק כולו.

קרנות אינדקס נחשבות להשקעות בטוחות מאוד מכיוון שהן מגוונות על פני מניות ואג"ח רבות.

קרנות אינדקס הן סוג של קרן העוקבת אחר הביצועים של מדד שוק מסוים. הם משמשים בדרך כלל על ידי משקיעים שרוצים למזער את הסיכון שלהם ולמקסם את התשואה הפוטנציאלית שלהם.

ניתן לסווג קרנות אינדקס לשלושה סוגים עיקריים: פסיביים, אקטיביים ומאוזנים. קרנות אינדקס פסיביות משקיעות בשוק מבלי לנסות לעלות עליו, בעוד שקרנות אינדקס אקטיביות מנסות לעלות על השוק תוך שמירה על רמת סיכון נמוכה. קרנות אינדקס מאוזנות משקיעות הן באסטרטגיות פסיביות והן באסטרטגיות אקטיביות.

 

היתרונות של השקעה באינדקס

קרן אינדקס היא קרן השקעות העוקבת אחר ביצועי מדד השוק. זהו סוג של השקעה מנוהלת באופן פסיבי, כלומר, הוא לא מנסה להעלות על המדד שלה כמו רוב קרנות הנאמנות או המניות האחרות. לקרנות אינדקס יש עמלות נמוכות יותר מהשקעות המנוהלות באופן פעיל ובדרך כלל גם מציעות תשואות נמוכות יותר.

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים