כיצד בוחרים בצורה חכמה הלוואה חוץ בנקאית

כולנו יכולים למצוא את עצמנו צריכים סכום גדול של כסף לזמן הקרוב, אבל חוששים לפנות לקבל הלוואה בגלל הצורך להחזיר תשלומים בכל חודש, הריביות וחלילה להיגרר אל אגרת פיגורים והוצאה לפועל במידה ולא נעמוד בהחזרים. לכן חשוב מאוד לבחור בסכום ריאלי שנוכל לעמוד בו וכן תנאי החזרים נוחים וריבית אטרקטיבית.

 

הייחודיות בהלוואה חוץ בנקאית

ההיקף של הלוואות חוץ בנקאיות גדלו משמעותית בעשרות השנים האחרונות הן מבחינת השנים האחרונות מבחינת הכמויות הנרשמות של ההסכמים, הן מבחינת גובה ההון אותו מעוניינים למשוך והן מבחינת התנאים והפריסות החודשיות. הלוואות חוץ בנקאיות באו לתת מענה לקשיחות של תנאי ההלוואות דרך בנקים, המקשים על גופים מסחריים בנוגע לגודל ההלוואה והתנאים לקבלתה לצד הליכי האשראי הנוקשים. יותר ויותר חברות פרטיות וגופים עצמאיים מגלים את האלטרנטיבה של הבנקים דרך הלוואה חוץ בנקאית המציגה דרך משתלמת ואטרקטיבית במיוחד להשיג את ההון הדרוש לצרכים שונים ומגוונים.

הלוואה חוץ בנקאית מגלה גמישות רבה יותר ממה שמגלה הבנק. הגופים הפרטיים המעניקים מסלולים מסוימים ומיוחדים שהבנקים אינם מציעים – הלוואות לאירועים מיוחדים כמו שמחות משפחתיות, חתונות, בר מצווה ועוד. אנשים מהר מאוד מגלים שהלוואות חוץ בנקאיות מציעות גמישות רבה ואפשרויות מורחבות לבניית הלוואות במיוחד לצרכים הספציפיים שלהם.

 

אפשרות מספר אחת למימון הצרכים שלכם!

אם לפני לא כל כך הרבה שנים הלוואה חוץ בנקאית הייתה מוצא אחרון ואפשרות שאינה כדאית ולא מומלצת בהשוואה לדרך הרגילה של גיוס הון, היינו דרך הבנקים, הרי שהיום המציאות היא שונה ואחרת לחלוטין לטובת הלוואה שאינה דרך הבנק – סמנכ"לי כספים בשוק הפרטי, בעלי עסקים עצמאיים וספונסרים פיננסיים פונים היום לאחד מעשרות המסלולים המומלצים של הלוואה חוץ בנקאית כפתרון בר-קיימא לצמיחה עסקית, השגת הון ראשוני לפתיחת עסק עבור צעירים ישראליים, הזרמת הון נגיש, מימון רכישות משפחתיות ומגוון צרכים אחרים.

מטבעם של גופים המעניקים הלוואות חוץ בנקאיות, הם יכולים לאפשר גמישות רבה הרבה יותר ממה שמציע הבנק שלכם בנוגע לגובה ההלוואה, התנאים לקבלתה, הפריסה החודשית והשנתית, הזמן להחזרת כל הקרן פלוס הריבית, וכמובן גובה הריבית. התהליך הינו זריז ביותר וכמעט שאינו כולל בירוקרטיה מסובכת ומיותרת.

המידע בנוגע ללקיחת ההלוואה והסטטוס החודשי או השנתי שלה מופץ בצורה אפקטיבית ומהירה יותר עבור הלווים, מה שאומר פחות עומסים רגולטוריים שיש להתגבר עליהם בזמן אישור על ההלוואה. כל הסיבות האלה יכולות להוביל לוודאות גדולה יותר בנוגע למימון, אם הגוף החוץ בנקאי שמלווה מספק לכם במכתב התחייבות.

 

הלוואה שמאפשרת לכם גמישות לטווח ארוך יותר!

אם העסק או החברה מחמיצות את היעדים ומחסירה איזושהי התחייבויות במסגרת ההסכם במסגרת הבנק, הבנק ייאלץ לפנות לתיק ההלוואה ולמחוק את הביטחונות או יאלץ לבצע מימון מחדש. למלווים חוץ בנקאיים יש פחות דרישות רגולטוריות לטווח הארוך, מה שאומר שקיימת היכולת ליצור מבנה מיוחד של הלוואה מותאמת אישית ליכולות ולצרכים הספציפיים שלכם, כמו גם הארכה של תקופת ההחזרים והריבית ועוד תנאים מיוחדים.

 

המאמר באדיבות נאור פתרונות אשראי

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים