כיצד בוחרים משרדי עבודה להשכרה בצורה חכמה

כל ארגון וחברה שמכבדים את עצמם חייבים לנהל את כל הפעילות העסקית, המשרדים והתפעולית שלהם במשרדים שיהיו מספיק מתאימים ושעומדים בכל הדרישות הספציפיות של החברה. לא כל משרד מתאים לכל חברה בצורה גנרית. יש משרדים שמתאימים יותר לחברות ייצור, ויש משרדים עם מספר קומות בבניין כשכל קומה מחולקת בצורה חדשנית וצעירה, באופן שזה מותאם יותר לחברת הייטק מובילה. על מנת שתהיה התאמה נכונה החברה חייבת להעריך נכון את הפרמטרים החשובים לה מבחינה תפעולית ומבחינה אסטטית.

 

כיצד בחירה של משרד להשכרה מתאים ישפיע על החברה שלכם

בחירה נכונה ומושכלת של משרדים להשכרה עבור הארגון או החברה שלכם לא רק ישפיע על התדמית והמותג שאתם רוצים להחצין ולפרסם, אלא גם ובעיקר ישפיע בצורה משמעותית על האווירה הארגונית וחיי היום יום של אנשי הצוות, העובדים והפקידים. כל כך הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון משפיעים על האווירה במקום העבודה, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם חברת השכרת משרדים שתוכל לסייע לכם לבחור את הקומה הנכונה במשרד הנכון, במיקום הנכון בארץ. אם למשל אתם בוחרים משרדים להשכרה בבני ברק, יש לכך השלכות לגבי דרכי ההגעה והדינאמיות עם הסביבה המקומית, ואם תבחרו במשרד בלב תל אביב זה כנראה ימתג אתכם הרבה יותר יוקרתיים בשל התדמית התל אביבית הטיפוסית.

 

בחירת המקום המושלם לארגון שלכם

בבחירה של משרדים להשכרה המיקום הינו הנושא הראשון שעולה על הפרק, אפילו לפני הצעת המחיר המפורסמת. המיקום הינו קריטי לגבי התפעול היומיומי שלכם כעסק, כארגון וכנותני שירות. האם המיקום הינו אידאלי בעיני הסגל הבכיר?  ומה בדבר דרכי ההגעה מדי בוקר עבור שאר צוותי העובדים? פשוט להגיע למשרדים? יש מספיק חנייה לכמות האנשים שעובדת או מקבלת שירות במקום? האם הלקוחות העסקיים שלכם יכולים עד אליכם בלי שתהיה טרחה גדולה מדי? והאם יש קרבה יחסית למחסני הציוד והלוגיסטיקה שכנראה יהיו ממוקמים באזור אחר של העיר?

בדרך כלל לא תמיד יוצא למצוא את המיקום המושלם שיענה לכם על כל הדרישות והתנאים שלכם לתפעול מנצח. לפעמים תצטרכו לוותר על משהו שפחות קריטי לעומת ערך אחר. אבל בדבר אחד כולם מסכימים שאין להתפשר עליו – המיקום. המיקום צריך להיות מתאים לכמה שיותר אנשים המעורבים בעסק או בארגון שלכם.

גם בדברים הכי טריוויאליים ו"פשוטים" לגבי ההסתכלות על מיקום ישנה חשיבות עצומה – האם המשרדים שלכם ממוקמים באזור עם מרכזי בילוי? בתי קפה? יש אבטחה רצינית באזור? שכונה טובה? שאלות אלו ועוד יכולות לכוון אתכם למיקום הכי קרוב להיות אידאלי לחברה שלכם.

 

חילוק מותאם של חללי העבודה

המשפט "אל תסתכל בקנקנן אלא במה שיש בתוכו" יש משמעות מיוחדת בערך זה. משרד יכול להיות ממוקם באזור המושלם עבורכם, יש אבטחה מקסימלית וחניה בשפע, אלא שהמשרדים עצמם אינם מחולקים מטבעם או לא יכולים להיות מחולקים ומאורגנים בצורה כזו שתתאים לארגון שלכם. אם אתם חברת הייטק שרוצה לחלק את האזור לחללי עבודה ארגונומיים עבור צוותים, עובדים בודדים וחדרי בילוי, זה חשוב לבדוק קודם כל שהמשרדים מותאמים לכך. אסור להתפשר על האווירה היומיומית של הארגון, המושפעת רבות מצורת החלוקה הנכונה של החללים הפנימיים של המשרדים.

ולסיום – המחיר. כמובן לכל משרד יש את הפלוסים והמינוסים שלו שיגרמו למחיר להיראות כמו שהוא נראה. בדקו היטב שאתם יכולים לעמוד בתקציב השנתי של ההשכרה. משרדים להשכרה בבני ברק יהיו קצת יותר זולים מכאלו המוצעים בלב תל אביב, למשל. בסופו של דבר, אתם חברה עסקית ואתם חייבים להיות שקולים לגבי אופני התשלום עבור השכירות.

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים