כיצד תוכלו להתאים לעצמכם תיק השקעות?

מרגישים כי אינכם מנצלים את הכסף שחסכתם כמו שצריך? הרי ברגע שהכסף שוכב בבנק הוא באופן טבעי לא מממש את הפוטנציאל הטמון בו. בין אם חסכתם סכום גדול או קטן, תוכלו להשתמש בו לצמיחה קדימה. הבחירה הטובה ביותר מבחינתכם תהיה לבנות תיק השקעות שמתאים לכם. תיק שבו תשקיעו את הכסף שאותו חסכתם על מנת להרוויח קצת יותר. כמובן שלכל אחד מתאים תיק קצת שונה, ולכל אחד יש את האילוצים שלו. בדיוק מהסיבות האלה נסביר לכם מה אתם צריכים לשאול כדי להתאים את התיק האידיאלי. תיק שבו תוכלו להשקיע כמו גדולים, אך באותה נשימה גם לדעת כי אינכם מוותרים. הרי תיק ההשקעות צריך להיות כזה שתפור למידות שלכם – שלא יהיה רחב מידיי ושלא יהיה צר מידיי.

 

תוך כמה זמן תרצו למשוך את הכסף?

על מנת שתוכלו לבנות את תיק ההשקעות המושלם יהיה עליכם לשאול מספר שאלות. אחת מהשאלות היא בתוך כמה זמן תרצו לקבל את הכסף בחזרה אליכם. יש כאלה שלא צריכים את הכסף בשנים הקרובות, יש כאלה שיודעים כי בתוך מספר חודשים הם יצטרכו את הכסף. ישנם אפיקי השקעה שונים כאשר כל אחד מהם בנוי לתקופה שונה. יש אפיקי השקעה לטווח קצר, כאלה שהסיכון בהם קצת יותר גדול. מצד שני תוכלו למצוא אפיקי השקעה לטווח ארוך, כאלה שמביאים איתם צמיחה איטית. כל אחד אמור לבנות את תיק ההשקעות בהתאם לתקופה שבה הוא ירצה  לבצע את ההשקעה.

 

מהו המצב שלכם בחיים כיום?

בוודאי תשאלו את עצמכם מה קשורים החיים שלכם להשקעה בתיקי השקעות. תיק השקעות אמור להיות כזה שתפור בדיוק למידות שלכם, ולכן חובה שבית ההשקעות יכיר אתכם. משקיעים צעירים יכולים להשקיע בתיקי השקעות עם רמת סיכון קצת יותר גדולה. הרי ככל שצעירים יותר, כך אפשר לקחת סיכונים על מנת לנסות להצליח כמה שיותר. משקיעים שהם מבוגרים ירצו ללכת על בטוח, הם לא תמיד ירצו להסתכן יתר על המידה. הרי יש להם משפחה ולעיתים אפילו גם כל מיני התחייבות קודמות. לכן חובה שתיק ההשקעות יהיה כזה שמתאים לגיל שלכם ולמצב שבו אתם נמצאים בחיים שלכם.

 

עד כמה אתם באמת אוהבים סיכונים?

לא כל תיק השקעות יהיה כזה שמביא איתו מידת סיכון גדולה מאוד. תיקי השקעות יכולים להיות גם ללא סיכון מיוחד, בדיוק כמו השקעה בבנק. אך על מנת שתיק ההשקעות יתאים לכם מוטב כי תתאימו את רמת הסיכון אליכם. הרי מי שלא אוהב סיכונים, לא ירצה להתעורר בכל יום ולגלות מציאות מעט שונה. מי שאוהב סיכונים, ירצה לדעת כי הוא מממש את הפוטנציאל הטמון בתיק ההשקעות שלו. כיום תוכלו למצוא מסלולי השקעות רבים שכל אחד מהם מביא תועלת מעט שונה. כך שישנה אפשרות להתאים לכם את תיק ההשקעות המושלם.

 

האם אתם פנויים לניהול תיק ההשקעות?

עליכם לדעת כי ניהול תיק השקעות הוא לא טיול בפארק, והוא יצריך מכם לא מעט תשומת לב. כמובן שיש חברות שונות שיכולות לקחת את המושכות לידיים שלהם. אתם צריכים לוודא כי תיק ההשקעות לא ידרוש מכם תשומת לב שאינכם יכולים לתת לו. הרי יש תיקי השקעות שמשנים את פניהם כל הזמן, ואתם צריכים להיות תמיד בבקרה. אם תיק ההשקעות ידרוש מכם מעבר ליכולות שלכם זה עלול להרתיע אתכם. מהסיבה הזאת מוטב כי תחפשו את התיק שיאפשר לכם לתת לו את תשומת הלב האפשרית.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים