מדוע כל מעביד חייב לתת מתנה לעובד?

מעבידים צריכים לעשות כל מה שאפשר על מנת שהעובדים שלהם יהיו מרוצים. העובדים הם אלה שאמורים לייצג את העסק שלכם בעיניי הלקוחות. המשמעות היא שיהיה עליכם לדעת כי טוב להם, כך הם יעשו עבודה מעולה. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה מעסיקים מחפשים מתנות לעובדים בכל הזדמנות שיש להם. מתנה לעובד היא כבר מזמן לא דבר שהוא בגדר מותרות, אלא עניין שהוא בגדר חובה. מעסיק שלא נותן לעובדים שלו מתנות מפעם לפעם ימצא את עצמו מפסיד יותר מאשר הוא מרוויח. יש לכם עסק שבו אתם מעסיקים עובדים? המאמר הבא הוא בשבילכם!

 

תגרמו לעובדים להרגיש מוערכים

זה לא משנה איזה מתנה לעובד תרכשו, כל מתנה תגרום לעובדים להרגיש שרואים אותם. מעסיקים שלא נותנים מתנות לעובדים יתקשו מאוד לגרום להם להרגיש מוערכים. בשלב מסוים גם המילים הטובות לא בהכרח יעשו את העבודה הרצויה מבחינתכם. כאשר העובדים מקבלים מתנה מוחשית הם רואים כי השקעתם על מנת להראות להם הערכה. כאשר העובד ירגיש מוערך באופן אוטומטי הוא ימשיך לתת מעצמו בכל הזדמנות שתהיה לו.

 

השאירו את העובדים אצלכם בעסק

התחרות עם המתחרים השונים שלכם היא לא רק על הלקוחות עצמם. יכול מאוד להיות כי תהיה תחרות בניכם לבין המתחרים שלכם על העובדים הכי טובים שעובדים אצלכם. אם לא תיתנו מתנה לעובד יכול להיות שהוא יעדיף לעבור לעבוד במקום אחר. במקרה כזה לא רק שאתם מפסידים עובד מעולה, אתם מחזקים את המתחרים שלכם. מדובר כאן על הפסד כפול שלא פעם עסקים רבים מתקשים להישאר אדישים אליו. לכן אל תהיו חכמים בדיעבד כי בשלב מסוים זה עשוי להיות מאוחר מידיי.

 

תאפשרו לעובדים לתת מעצמם

העובדים בעסק הם הכוח שמניע אתכם אל עבר ההצלחה. אם העובדים לא יהיו מספיק מנוסים הם פשוט יתקעו אתכם באותו המקום שבו אתם נמצאים. גם אם אתם רוצים לנווט את הספינה קדימה, העובדים יהיו אלה שיתקעו אותה. לכן אנו מציעים לכם לרכוש מתנה לעובד כדי לגרום להם לתת מעצמם עוד יותר. גם אם הם נותנים הרבה מעצמם, הם יעשו הכל כדי להגביר את התקופה. הרי הם ירצו להמשיך לקבל עוד מתנות בעתיד הקרוב או הרחוק.

 

תיצרו תחרותיות בין העובדים

תחרותיות בתוך עסק היא לא תמיד דבר בריא, אך תוכלו לתעל אותה לכיוונים מעולים. אנו מדברים על תחרות שמטרה לגרום לכל אחד מהעובדים לקבל מתנות שוות מכם המעסיקים. כל עובד שירצה לקבל מתנה יעשה את המקסימום על מנת להשיג אותה. מתנה לעובד תדרבן את העובדים לעבוד קשה בשביל לגבור על כל האחרים. כל פעם תוכלו לתת מתנה לאחד מהעובדים שהראה כי הוא עושה את מה שאתם דורשים ממנו. מדובר כאן על הצלחה משותפת, גם שלכם וגם שלהם.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים