מדוע רוכשים מוצרים רבים יותר דווקא במובייל?

בעבר הלא רחוק היינו משתמשים בעיקר במחשב הנייח, ואחריו הנייד, לכל צורך של התקשרות בערוצי המדיה והרשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וכמובן רוכשים מוצרים באתרי הרכישה הגדולים כמו אמזון, איביי, אלי אקספרס ועוד. היום, אנחנו עושים את אותן הפעולות אבל בעיקר דרך מכשירי הנייד החכמים שלנו, ה"סמארטפונים". זה קל, זה נוח וזה מלווה אותנו לכל מקום כל היום. במקום להוציא לפטופ מהתיק ומייד להיכנס לרשתות החברתיות או לרכוש מוצר כלשהו מאתרי הקניה, אנחנו שולפים את המובייל ועושים את זה בכמה נגיעות קלות. במילים אחרות – אנשים רוכשים יותר מהמובייל כי זה קל, נוח, מהיר ונגיש יותר.

 

כיצד אנשים רוכשים מוצרים דרך הסמארטפון?

תרבות הצריכה נמצאת בעיצומה ובשיא של כל הזמנים. מדי יום מבוצעות עשרות מיליוני רכישות רק דרך הטלפונים החכמים, ויזמים ואנשי עסקים רואים בכך פוטנציאל אדיר למנף את עצמם דרך הרשתות החברתיות וערוצי הדיגיטל השונים, כולל שימוש באמצעים כמו קידום ממומן על מנת לחשוף את המוצר או השירות שלהם לכמה שיותר משתמשים באונליין.

היום משתמשים רבים במכשירי הנייד מגלים בקלות הודעות פרסומיות ושיווקיות דרך רשתות חברתיות, משחקי רשת עם אנשים אחרים מהעולם, אתרי אינטרנט, בלוגים ואפילו ספרים. דרך הודעות אלו, הם מנווטים ומגיעים לפלטפורמות מכירה, ושם הם מאתרים את המוצרים האהובים עליהם – בגדים, מכשירי חשמל ועוד מגוון מוצרים שונים, והכל דרך הסלולר.

 

כיצד מתבצעת רכישה דרך מודעות מדיה?

היום אנשי שיווק בתחום הדיגיטל לומדים היטב את הנושא שנמצא בצמיחה מטורפת, כולל למידה מעמיקה על ההתנהגות האנושית ותרבות הצריכה בעת החדשה. כל זאת על מנת לסייע לחברות ועסקים למכור יותר בזירה האינטרנטית. אנשי השיווק מסייעים לללקוחות לפרסם פרסומות ומודעות מושכות יותר ברשתות החברתיות הפופולריות כמו פייסבוק, אינסטגרם ועוד, וכן מאפשרים פרסום של באנרים ומודעות באתרים הגדולים וכמובן הערוצים הפופולריים ברחבי האינטרנט. כאמור כלל השירותים שמכיל פרסום מודעות, קמפיינים ופרסום כתבות הן חלק מתהליך קידום ממומן ללקוח על מנת שקהל לקוחות גדול יותר ייחשף לשירות או המוצר המפורסם ויקנה או ירשם אליו.

מה מושך אנשים להיכנס להודעות ופרסומות ברחבי הרשת?

נכון, לא כולם אוהבים לצפות בפרסומות ותוכן מקודם, ולכן חשוב לבנות פרסומות מושכות מאוד, כאלו שיגרמו לגולשים להתעניין בסקרנות. בדרך כלל זה יהיה בצורת סרטוני וידאו קצרים המכילים מוזיקה מקפיצה ותוססת, סלבריטאים המשמשים בתור פרזנטורים למוצר או לשירות אותו החברה מציעה, אפקטים של וידאו ושמע מגניבים ועוד אלמנטים שונים.

חשוב לצרף את הלוגו של החברה או העסק אל הסרטון ולהדגיש את שם העסק או החברה על מנת שזה יחלחל לתודעתו של הצופה. שימו לב שגם השמע של הסרטון צריך להיות טיפה יותר מוגבר מאודיו אחר המושמע לגולש ממקורות אחרים.

היום רוכשים הרבה יותר דרך המובייל בדיגיטל, ולכן חשוב לשמור על נוכחות תמידית בערוצי המדיה הללו.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים