מהי משכנתא חוץ בנקאית

תהיתם לעצמכם האם ניתן לקבל משכנתא רק דרך הבנק שלכם? אז כדאי לכם לשמוע על משכנתא חוץ בנקאית. הלוואה זו כוללת את כלל סוגי ההלוואות הגדולות שניתן לכל מכל גורם או מוסד פיננסי שבהגדרתו אינו בנק או איגוד אשראי גדול. רשימת המלווים החוץ בנקאיים כוללים בין היתר מגוון של מוסדות פיננסיים המציעים סל של שירותי מתן הלוואות בתנאים שיכולים להיות אטרקטיביים הרבה יותר עבור רוכשי דירות רבים בישראל.

אם אתם רוצים לדעת טוב יותר על משכנתאות חוץ בנקאיות, כדאי לכם לפנות אל פרץ פיננסים!

 

מה הם השיקולים המרכזיים בבחירה של משכנתא חוץ בנקאית

חשוב לציין שישנן תכונות מסוימות של הלוואות רגילות לרכישת דירה דרך הבנק, שאולי לא תוכלו למצוא בהלוואת משכנתא חוץ בנקאית. זה יכול לנבוע מהעובדה ששירותים מסוימים כגון פעולות כרטיסי האשראי אינם זמינים אצל מלווים חוץ בנקאיים. אך מלבד זאת, ייתכן ומאוד תרצו לבצע את קבלת המשכנתא דווקא דרך גופים אלו בגלל שיקולים שונים כגון תעריפים אטרקטיביים, פחות הגבלות טרום נתינת המשכנתא, דרישה לפיקדונות נמוכים יותר וכדומה.

מתן תעריפים אטרקטיביים

דרך הלוואות חוץ בנקאיות הלקוחות עשויים למצוא תעריפים ועמלות הרבה יותר משתלמים ו"נדיבים" יותר בהשוואה לבנקים. וזאת כיוון שמלווים חוץ בנקאיים נמצאים בבעלות פרטית ובהיקף קטן הרבה יותר מהגופים הגדולים כמו חברות אשראי ובנקים, מה שאומר שהם מחזרים אחרי לווים פוטנציאלים. הם חייבים להתגמש בכל הנוגע לתעריפים, על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות ולעמוד בתחרות אל מול הבנקים.

הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להיות ידידותיות ביותר לעצמאים

בישראל ידוע שלהיות עצמאי זה בכלל לא קל, בכל הנוגע להתנהלות הפיננסית אל מול הגופים הממשלתיים והפיננסים הגדולים המנהלים את המשק. בגלל בחינה של היסטוריית אשראי מחמירה ודרישות ההשתכרות גבוהות מהרגיל שהבנקים רוצים לבחור עבור רוכשי דירות עצמאיים, הם הרבה פעמים פונים אל מלווים חוץ בנקאיים כי שם הם מקבלים הכלה גדולה יותר למצבם. מלווים חוץ בנקאיים נוטים להציע הלוואות דירות לעצמאים גם אם הם נדחו על ידי הבנק קודם לכן.

אז אם אתם חושבים שהלוואה חוץ בנקאית מתאימה לכם, פנו אל פרץ פיננסים ותקבלו את כל השירות המקצועי שאתם צריכים!

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים