ניהול תיקי השקעות

כל אחד שניסה לחסוך כסף באמצעות תכניות החיסכון המוצעות בבנקים השונים, גילה שלא באמת מדובר על חיסכון אשר מניב תשואה. הריביות בבנקים כל כך נמוכות שלעיתים גם אחרי תקופה ארוכה קשה מאוד להבחין ברווח ממשי מהחיסכון.

הפתרון הטוב ביותר עבור כל מי שיש לו סכום כסף נזיל בצד אותו הוא מעוניין לחסוך ולהרוויח הוא פתיחה של תיק השקעות באחד מן בתי ההשקעות. תיק השקעות מנוהל על ידי אדם בעל רישיון לניהול של תיקי השקעות מטעם הרשות לניירות ערך והוא מתמחה בהשקעה בניירות ערך מסוגים שונים כמו מניות, קרנות נאמנות, אגרות חוב ועוד.

 

כיצד פותחים תיק השקעות?

אם בחרתם לפתוח תיק השקעות עבור הכספים שחסכתם, עליכם לפנות אל אחד מבתי ההשקעות אשר מתמחים בנושא ניהול תיקי השקעות והם יפגישו אתכם עם נציג החברה אשר יציע עבורכם את אפשריות ההשקעה השונות וינסה לסייע לכם להגיע להחלטה על ההשקעה אשר תתאים בצורה הטובה ביותר עבור מצבכם האישי והכספי, והציפיות שלכם מן החיסכון.

לדוגמא, כאשר מדובר על אדם צעיר אשר מעוניין לחסוך לשנים רבות מבלי שיש לו צורך לפדות את הכסף, איש המקצוע ימליץ לו לבחור במסלול בעל סיכון גבוה משום שלאורך זמן הסיכון פוחת בצורה ניכרת והרווחים כמובן עולים בהתאם. לעומת זאת כאשר מדובר על אדם שמעוניין לחסוך לטווח הקצר יותר או הבינוני ומצהיר כי יש סיכוי ויצטרך את הכסף או חלקו בטווח הזמן הקרוב יותר, איש המקצוע ימליץ לו להשקיע במסלול בעל סיכון נמוך בכדי שאם יקרה והוא יאלץ לפדות את הכסף בזמן ירידות הוא יפסיד כמה שפחות.

 

כיצד אפשר לדעת אם תיק ההשקעות מניב רווחים?

ברוב בתי ההשקעות אתם נהנים מליווי אישי של איש מקצוע אשר ידאג לעדכן אתכם בכל עת שתחפצו על הביצועיים של תיק ההשקעות שלכם ולבצע עבורכם כל פעולה שתרצו.

בנוסף, כיום לכל בתי ההשקעות ישנו אתר אינטרנט אליו ניתן להיכנס בכל עת באמצעות הזדהות אישית ולעקוב אחר תיק ההשקעות שלכם, ולבצע עוד מגוון פעולות כמו משיכה או מעבר מסלול.

 

מה הרווח של בית ההשקעות?

בתי ההשקעות לא מבצעים כמובן ניהול תיקי השקעות בחינם אלא גובים אחוז מסוים של דמי ניהול אשר יורדים בצורה אוטומטית מדי חודש מן החיסכון.

מדובר כמובן על סכום קטן יחסית עליו ניתן להתמקח עם בית ההשקעות, כאשר ככל שהחיסכון גדול יותר כך כושר המיקוח שלכם עולה.

 

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים