סליקה – למה משתלם לעסקים קטנים לעשות את זה

עם השנים, אנחנו יכולים לראות תנועה דו כיוונית בעולם הצרכנות. מצד אחד, יותר ויותר צרכנים מוותרים על השימוש במזומן מסיבות של נוחות וסיבות אחרות, מצד שני, יותר ויותר בעלי עסקים, גדולים וקטנים, מעדיפים לעשות שימוש באשראי אל מול לקוחות וכן אל מול גורמים אחרים.

במקרה של עסקים גדולים זה די מובן, שכן הם מתעסקים בסכומי כסף גדולים ולכן הגיוני ונכון יותר מבחינתם להשתמש בכרטיס אשראי ולא במזומן. אך זה נכון היום גם לעסקים קטנים. יתרה מזו, בגלל שינויים טכנולוגיים שאותם נציג בהמשך, הרי שהרבה יותר הגיוני לבתי עסק לבצע עסקאות אשראי מאשר עסקאות באמצעות מזומן.

כשאנחנו מדברים על שינויים טכנולוגיים הכוונה כמובן לאינטרנט, וכשמדברים על עסקאות אשראי, הכוונה היא באמצעות מערכת סליקה אשראי. מערכת זו מאפשרת לבצע עסקאות של חברות אשראי שונות כפי שהן דורשות, בצורה בטוחה ואחראית.

לפני שניכנס לעובי הקורה חשוב להבהיר, כמעט כל בעל עסק ובעל מקצוע יכולים לבצע עסקאות סליקה אשראי, זאת כמובן בתנאי שהם מוכנים לאפשר זאת, וכן בתנאי שיש להם אתר אינטרנט, אפליקציה או שהם פועלים באופן פרונטאלי מול קהל ומחזיקים ברשותם את האמצעים הנדרשים לשם כך.

מה זו סליקה?

סליקה זו הדרך באמצעותה ניתן לגבות תשלום דרך חברת האשראי בצורה בטוחה. הרעיון הוא פשוט, ברגע שלקוח מעביר את הכרטיס, הנתונים שלו אמורים לעבור אל מערכת הסליקה, כשמתקבל האישור אפשר לבצע את העסקה.

ניתן להשתמש במערכת זו, כאמור, באפליקציות שונות, אתרי אינטרנט וכמובן גם באופן פרונטאלי. הדרך לעשות זאת באמצעות אתר אינטרנט או אפליקציה, היא לבנות עמוד מיוחד בו יכולים הלקוחות לרשום את הפרטים שלהם, הם מועברים אל המערכת, האישור ניתן באופן מיידי, ואז ניתן לבצע את העסקה. על כל עסקה מאושרת יש לשלם עמלה של אחוז או מעט יותר. זה תלוי בחברה דרכה מבצעים את הסליקה ובתנאים שהיא דורשת מהלקוחות שלה.

חשוב לציין, אם רוצים לאפשר סליקה אשראי יש לייצר עמוד אינטרנט או אפליקציה מאובטחת על פי הכללים והתנאים שדורשת החברה. זה דורש השקעה אך זה בהחלט משתלם מבחינה כלכלית.

למה נכון לבעלי עסקים קטנים לאפשר סליקה?

היום, לא מעט בעלי עסקים קטנים עובדים דרך האינטרנט מול לקוחות שונים. כך הם יכולים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם ולייצר להם הכנסות גדולות יותר. זה אפשרי אך ורק אם מאפשרים ללקוחות לשלם באמצעות כרטיס אשראי.

עסק קטן חייב למצוא כל דרך כיצד להגדיל את קהל הלקוחות שלו, לשמור עליו ולפתח דרכים איך לבצע יותר ויותר הכנסות. לכן הוא לא יכול לוותר על אופציה של מכירות באינטרנט ויתרה מזו, הוא לא יכול לוותר על אופציה של שימוש בכרטיסי אשראי.

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים