עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין הינו אדם העוסק בהיבטים המשפטיים של קנייה ומכירה של מקרקעין. עורך דין מקרקעין הינו איש מקצוע חשוב ביותר בתחום המקרקעין ומהווה גם חלק מרכזי במשק. עורך דין מקרקעין אחראי על בניית קשרים עם בעלי נכסים, משקיעים, מלווים ועוד.

עורך דין מקרקעין הוא אדם העוסק בסוגיות משפטיות הקשורות לבעלות על נכס ומכירת מקרקעין. הוא אחראי על ניהול משא ומתן על חוזים והסכמים, טיפול במחלוקות, הכנת מסמכים ומסמכים נוספים וכן מתן יעוץ משפטי בכל סוגי עסקאות המקרקעין.

עורך דין מקרקעין הינו מומחה בתחום המקרקעין. הוא מעורב בכל היבטי העסק, החל מבעיות משפטיות ועד קנייה ומכירה של נכסים.

עורך דין מקרקעין הינו בעל מקצוע המסוגל לייצג לקוחות בתחום המקרקעין. יש לו ידע מיוחד בתחום דיני המקרקעין והוא יכול להשתמש במומחיות זו כדי לסייע ללקוחות.

במה מתמחה עורך דין מקרקעין?

עורך דין מקרקעין הינו מומחה בתחום המקרקעין. הוא מעורב בכל היבטי העסק, החל מבעיות משפטיות ועד קנייה ומכירה של נכסים. לעורך דין מקרקעין יש את הידע והניסיון שנדרש בכל הנוגע להתעסקות עם קרקעות, אישורים ומיסויים.

עורך דין מקרקעין עובד בצמוד לקבלנים, לארכיטקטים, לרשויות (מנהל המקרקעין, רשות המיסים ועוד) והמועצות. עורך דין מקרקעין מתפרש על תחומים כגון:

  • הפשרת קרקע
  • קנייה ומכירה של נחלות ומשקים
  • קנייה / מכירה של מגרשים
  • קנייה / מכירה של דירות ובתים
  • הפקעת קרקעות
  • ביטול שותפות במקרקעין
  • מיסוי במקרקעין (לדוגמה: מס שבח, מס דירה שנייה ועוד)
  • ועוד

איך בוחרים עורך דין מקרקעין?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין בתל אביב או בכל מקום אחר תוכלו למצוא מספר עורכי דין לא מבוטל ברשת. אך החוכמה היא כמובן לבחור את העורך דין הטוב ביותר עבורכם. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת עורך דין.

  1. המלצות – בקשו המלצות מקרובי משפחה או עמיתים. אם אין לכם מכרים שמכירים עורך דין מקרקעין טוב, תוכלו להתבסס על הצלחות בתיקים
  2. הצלחות בתיקים – בקשו לראות הוכחות. כלומר, בקשו לראות בכמה תיקים הוא הצליח ובאילו סוגיות משפטיות מדובר.
  3. משרד עורכי דין  – משרד עורכי דין בנוי מהרבה מחלקות ועורכי דין. אם אתם בוחרים שמשרד עורכי דין ייצג אתכם, בקשו לדעת מראש מה הרקורד של העורך דין שייצג אתכם.
  4. ניסיון –  כאשר שזה נוגע לתחום משפטי לניסיון וותק בתחום משמעות אדירה. כאשר אתם ניגשים לבחור עורך דין מקרקעין – בחרו עו"ד שיש לו וותק וניסיון רב. עורך דין שיש מאחוריו הרבה שנים במקצוע יידע את החוק והתקנות על בורים, יש לו כבר קשרים עם הרשויות  ויידע לייצג אתכם בצורה הכי יעילה ונאמנה.

 

 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים