פותח עסק חדש? מידע על הלוואות לעסקים 

יזמים רבים בישראל מקימים עסקים חדשים בתחומים שונים, וכדי להגשים חלום ולהקים עסק חדש עליהם להביא הון עצמי גבוה מהבית, אך ברוב המקרים ההון העצמי לא מספיק לכן עליהם לקחת גם הלוואה. כדי להשיג הלוואות נוחות בתנאים אטרקטיביים לפתיחת עסק חדש, קטן או בינוני, חשוב להכיר את כל פתרונות המימון הקיימים, לערוך סקר שוק, להשוות את תנאי ההלוואות השונות, ויש לקבל החלטה פיננסית שקולה ואחראית.

לא מעט עסקים חדשים נסגרים לאחר שנה בלבד, לרוב בגלל התנהלות פיננסית לא מקצועית ואחראית. חשוב לזכור כי קל לקחת הלוואה מבנקים ומחברות למימון חוץ בנקאי, אך כל הלוואה חייבים להחזיר ויש לנהל נכון את העסק ולהקפיד על תזרים מזומנים חיובי כדי להצליח לעמוד בהחזר ההלוואות ובהוצאות השוטפות.

 

איך תוכל להשיג הלוואה לפתיחת עסק חדש?

אם אתה מעוניין להקים עסק חדש עליך להכין תוכנית עסקית מקצועית ומסודרת, לערוך סקרי שוק, לבדוק את המתחרים ולבצע בדיקת היתכנות. לאחר הבדיקות השונות עליך לדאוג למימון הנדרש להקמת העסק,  ואם אין לך מספיק הון עצמי עליך לקחת הלוואות. באפשרותך לפנות לאחד הבנקים ולהגיש בקשה להלוואה להקמת עסק חדש, אך הבנקים לא ממהרים להציע הלוואות לעסקים קטנים בגלל הסיכון הגבוה לכספם.

לכן, אין צורך לוותר על חלום העסק החדש או להרים ידיים ולהתייאש. יש פתרונות מימון נוספים המאפשרים לך לקבל הלוואה נוחה ואטרקטיבית לפתיחת עסק חדש. הפתרון המומלץ בקרב יועצי עסקים ופיננסיים הוא לקחת הלוואה בערבות המדינה לצורך הקמת עסק קטן. קרן ההלוואות בערבות המדינה מציעה תנאים נוחים, אפשר להגיש בקשה להלוואה להקמת עסק חדש.

הלוואה מהקרן בערבות המדינה נחשבת לאטרקטיבית, ניתן לקבל עד 500,000 ₪ לתקופה של  עד 5 שנים, עם אפשרות לדחיית תשלומי ההחזר לתקופה של 6 חודשים (גרייס). ההלוואה מיועדת ליזמים המעוניינים להקים עסק חדש, יש להעמיד בטחונות בגובה 10% מסכום ההלוואה עד 300 אלף ₪, ומעל סכום זה היזם נדרש להעמיד בטחונות בשיעור של 25%.

 

הלוואה להרחבת העסק

רוב בעלי העסקים זקוקים לפתרונות מימון ואשראי כדי להשקיע בעסק ולהרחיבו. הפתרון המשתלם ביותר, ברוב המקרים, הוא לקחת הלוואה במסלול השקעות דרך הקרן להלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה. יחד עם זאת, יש עוד קרנות מימון שניתן לקבל דרכן הלוואות נוחות להשקעה ולהרחבת העסק, לכן כדאי לפנות לחברה מקצועית ואמינה המתמחה בגיוס הלוואות לעסקים.

הקרן בערבות המדינה מציעה הלוואה נוחה במסלול השקעות, עסק עם מחזור עד 6.25 מיליון ₪ יכול לקבל הלוואה עד 500 אלף ₪, ועסק עם מחזור בטווח של 100-6.25 מיליון ש"ח בשנה הקודמת יכול לקבל הלוואה עד 8% מהמחזור השנתי.

 

הלוואות בתקופת הקורונה 

מדינת ישראל מודעת למצוקת האשראי בקרב עסקים קטנים ובינוניים, במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה ולאור הסגרים הממושכים והירידה בפעילות העסקית ברוב הענפים. לכן, יש תנאים משופרים להלוואות דרך הקרן בערבות המדינה וכדאי לכם להתעדכן בפרטים ובעזרת יועצים מנוסים לבחור בהלוואה המתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם.

למידע נוסף על הלוואות לעסקים בזמן תקופת  הקורונה ולאחריה  לחצו כאן

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים