פרסום עסקים בגוגל באמצעות גוגל מיי ביזנס

גוגל משנה את פניה כל הזמן, מה שמחייב אתכם להיות תמיד עם האצבע על הדופק. מה שהיה נכון עד לפני כמה שנים זה לא מה שהיה נכון כאשר נסתכל על ימינו. אחד מהחידושים המרעננים ביותר של השנים האחרונות זה גוגל מיי ביזנס ששינה את המציאות כולה. בעלי עסקים שהבינו את הפוטנציאל של האפשרות הזאת הרוויחו ממנו הרבה מאוד. עם זאת עסקים שלא הבינו את הפוטנציאל של האפשרות הזאת מצאו את עצמם מפסידים בהתאם. כיצד פרסום עסקים בגוגל על ידי גוגל מיי ביזנס יכולה לתרום לעסק שלכם?

 

פרסום מבוסס מיקום

מרבית העסקים מעדיפים לאתר את הלקוחות שלהם על פי המיקום שלהם. כלומר אם הלקוחות יהיו קרובים פיזית לעסק שלכם, כך הם יאתרו אתכם במהרה. הרי חלק נכבד מהעסקים הם כאלה שמספקים שירות על סמך המיקום של כל לקוח. פרסום עסקים בגוגל דרך גוגל מיי ביזנס פועל בדיוק באופן הזה בשונה מפרסומים אחרים. כאן כל מי שיהיה קרוב לעסק שלכם ימצא אותו בקלות על סמך המפה המתקדמת של גוגל. כל זאת מבלי שיהיה עליכם לעבוד קשה או לנסות להשיג יתרון על פני המתחרים שנמצאים קרוב אליכם.

 

אין חובה להפעיל אתר

על החשיבות של אתר אינטרנט נדבר במקום אחר, כיום זוהי דרישה יחסית בסיסית מכל עסק. עם זאת אין חובה להפעיל אתר אינטרנט לעסק על מנת לפרסם את העסק בגוגל מיי ביזנס. כך שכל העסקים שאין להם אתר אינטרנט יכולים למצוא קרקע פורייה במקום הספציפי הזה. לעומת עסקים אחרים שמתייחסים לאתר שהם הקימו בצורה מוגזמת יתר על המידה. כאן יש לכולם את היכולת להיות שווים לעומת כל העסקים האחרים. 

 

העסק יוצג במעלה הדירוג

עוד יתרון משמעותי על גוגל מיי ביזנס הוא שהעסק יוצג במעלה הדירוג עוד לפני תוצאות חיפוש אורגניות. אם אתם מתקשים לקדם את האתר העסקי באופן אורגני, תוכלו לעשות זאת באופן הזה. בקלות תוכלו למצוא את עצמכם מקבלים יותר חשיפה לעסק מבלי שתהיה לכם הבנה מיוחדת. גם אם אתם נמצאים בעיצומו של תהליך קידום אורגני עד שתקצרו את הפירות אמור לעבור עוד קצת זמן. יחד עם סיוע של GCP (Google Cloud Platform) תוכלו להשיג את התוצאה הרצויה עוד היום.

 

לא צריך לחכות זמן רב

נמאס לכם שכל תהליך קידום גוזל מכם זמן רב? מהיום אפשר לבחור במסלול שיקצר את זמני ההמתנה עד המינימום האפשרי. זה נכון שכולם מחכים, אך כאן לא תמצאו את עצמכם ממתינים זמן רב. מהרגע שבו אתם מפרסמים את העסק ומקבלים את האישור יהיה ניתן לראות אותו וכמובן להתרשם ממנו. פרסום עסקים בגוגל דרך גוגל מיי ביזנס מיועד לעסקים מתחילים וותיקים כאחד. 

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים