קבלני שיפוצים בצפון

 

אתם רוצים להזניק את פרויקט שיפוץ הבית שלכם והדבר הראשון שאתם רוצים לעשות ובצדק, הוא לחפש קבלני שיפוצים בצפון שהם קבלנים רשומים ומורשים. התעקשות בלתי מתפשרת על עבודה עם קבלן רשום היא בדיוק מה שאתם צריכים לעשות ויחד עם זאת, זה חשוב לא רק שתבחרו קבלן רשום, אלא שתדעו איזה סוג של קבלן רשום לבחור ועל כך נסביר ממש כאן בשורות הבאות.

 

למה חשוב קבלן רשום?

ובכן, כאשר אתם מחפשים קבלני שיפוצים בצפון, הדבר החשוב ביותר שאתם רוצים לוודא הוא שכל הקבלנים שאתם בוחנים הם קבלנים רשומים ויש לכך שלוש סיבות מרכזיות: א' קבלן רשום הוא קבלן שעומד בכל הקריטריונים אותם הגדיר רשם הקבלנים כקריטריונים מקצועיים לקבלת רישיון קבלן. ב' המעמד של קבלן רשום נחשב לנכס חשוב מאוד שקבלנים לא יוותרו עליו בקלות ולכן קבלנים רשומים מקפידים מאוד על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ושירות, מה שפועל כמובן לטובתכם. ג' קבלן רשום הוא תנאי הכרחי להשתתפות במכרזים ציבוריים, ממשלתיים ומסחריים גדולים. ההבנה שהקבלן שמבצע עבורכם את השיפוץ, מבצע גם פרויקטים רחבי ידיים מול גופים גדולים ומבוססים היא הבנה חשובה שיכולה להעניק לכם גם שקט נפשי וגם תוצאות מיטביות בתום הפרויקט.

 

סיווג קבלן רשום

אחרי שאמרנו את זה, בבחינת קבלני שיפוצים בצפון אתם צריכים לוודא לא רק שמדובר בקבלן רשום אלא שהוא גם בעל הסיווג המתאים. תהליך הרישום של קבלנים כולל בתוכו שלב של סיווג כלומר סיווג הקבלן לסוג מסוים של פרויקטים, בהיקף מקסימלי מסוים ומסוג מסוים. כך למשל, ישנם קבלני שיפוצים שרשאים לבצע שיפוצים קטנים עד 50,000 שקלים בעוד אחרים יכולים לבצע פרויקטים ב-200,000 שקלים ועד ללא הגבלה. ישנם קבלנים שאינם רשאים לבצע עבודות מסוימות כמו הוספת מרפסת או עבודות שמערבות את שלד המבנה בעוד אחרים דווקא כן רשאים לעשות כן. על כן, כאשר אתם מחפשים קבלני שיפוצים בצפון ומאחר ואתם גם מקפידים בצדק על היותם רשומים, חשוב שגם תבחנו את סיווגם המקצועי ואת זה תוכלו לעשות באתר האינטרנט של רשם הקבלנים באתר משרד השיכון.

לכל השאלות בקרו באתר kablanim10

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים