קורסים לשוק ההון אונליין VS קורסים פרונטליים – מה עדיף?

עם התגברות הביקוש לקורסים לשוק ההון, נוצרה גם ההתלבטות הגדולה – מה עדיף, קורס אונליין, או לעומת זאת קורס פרונטלי, בו אתה פוגש את המרצה פנים אל פנים?

כדאי להקדים ולומר, היום יש אפשרויות רבות לכל מי שרוצה ללמוד על שוק ההון, אם זה הלמידה בקורס אונליין, ואם זה בקורסים פרונטליים. לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו. להלן הפירוט

אז אם גם אתם נתקלתם בדילמה, מוזמנים לקרוא על היתרונות והחסרונות, לכל אחד מהצדדים.

 

קורס שוק ההון אונליין – היתרונות:

  • אין הגעה לכיתה- הסטודנט יושב ולומד מהבית, ואין לו צורך לצאת מהבית, ובעיקר לא נדרש זמן הנסיעה לקורס. לימודים מהבית מאפשרים לתמרן בין לימודים של דברים אחרים, עבודה, ולימודי הקורס.
  • למידה מכל מקום – גם אם אתם בחופשה בחו"ל וגם אם אתם באמצע משהו אחר בכל מקום בארץ, תמיד תוכלו לפתוח את המחשב וללמוד.
  • מענה על שאלות – רבים מהסטודנטים מפחדים מאי היכולת לקבל תשובות לשאלות. דעו לכם שיש אפשרות להשתתף דרך וידאו קונפרנס, בשיחה עם המרצה ויתר משתתפי הקורס, ולקבל שם את כל המענה, לכל השאלות. מעין פגישה עם המרצה והחברים לקורס, רק דרך הוידאו.
  • עלות נמוכה יותר – אחד היתרונות המשמעותיים. ללא הצורך בכיתה, בשכירות, ובמציאת מרצים שיגיעו למקום כלשהו במיוחד, העלות של קורס אונליין, הרבה יותר נמוכה מהקורס הפרונטלי.
  • שימוש באמצעים ומולטימדיה – אחד החידושים שמאפשר העולם הטכנולוגי זה היכולת להעביר שיעורים במגוון הנפשות, מצגות, וכל דרך המאפשרת להבין את החומר בצורה קלה ונוחה להבנה.

 

לרשימת קורסי אונליין מומלצים לשוק ההון

יתרונות הקורס הפרונטלי:

  • מענה אישי ואנושי – רבים יגידו שאין תחליף לקשר הבין אישי והיכולת לפתח שיחה מעמיקה עם המרצה. משהו שנוכל לקבל רק, לטענתם, בקורס פרונטלי.
  • רמה ותוכן הקורס – לטענתם, קורס פרונטלי מאליו יהיה מקצועי יותר, והתכנים יהיו ברמה גבוהה יותר.

אז האם זה נכון?

האם אכן קורסים פרונטליים יהיו מקצועיים יותר, ברמה גבוהה יותר ועם יחס אישי יותר של המרצה? צריך להבין שאנחנו בעולם קצת שונה.

בסוף, אם המכללה או הגוף שמעבירים את הקורס רציניים, הרמה המקצועית של הקורס תהיה גבוהה גם, ואפילו בגלל שהוא מועבר און ליין. מבחינה אנושית וקשר בין אישי. להפך, הנגישות והוידאו מאפשרים היום למרצים להיות בקשר יומיומי עם תלמידים, ובכך לפתח איתם קשר אישי, מרחוק. דווקא האפשרות ליצור קשר כך מרחוק, מאפשרת ריבוי מפגשים, בשל הנוחות הרבה לארגן כל מפגש כזה.

ובסוף, העלות, החיסכון בשכירות, בהוצאות על נסיעות, מאפשרות להפנות את כל המשאבים לתוכן הקורס, פיתוחו והעלאת רמתו המקצועית. על קורסים מומלצים לשוק ההון אונליין, אפשר בעיקר לשמוע דרך חברים, מפה לאוזן.

לסיכום, אפשר לראות שכיום קורס שוק ההון און ליין, תופס תאוצה רבה יותר, ובעל יתרונות רבים. נכון, תמיד יהיו את אלה שצריכים ורגילים לקורסים פרונטליים, אבל באופן כללי אפשר להגיד, שישנם קורסים מומלצים לשוק ההון און ליין, שרק עולים ברמתם על אותם קורסים פרונטליים

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים