שכונת היוקרה "אחוזת שפע" – החלום התגשם

תושבים באיזור הפרויקט מספרים כי מי שנכח בשבוע שעבר בטקס קביעת המזוזות למשרדי 'אחוזת שפע' שם לב לתופעה מיוחדת. בפרויקטים רבים של יזום בניה, דוחקים היזמים בראשי הרשות המקומית להעניק להם היתרים, ואילו ב'אחוזת שפע', ראש העיר וסגנו עומדים ומביעים התלהבות מהמיזם, ומכריזים כי הם מצפים לרגע בה יוכלו להעניק היתר בניה, במהירות רבה.

תופעה זו מלמדת על הרצון הגדול של ראשי העיר בני ברק לראות את חזון שכונת "אחוזת שפע" הופך למציאות.

מדובר במיזם בניה יוקרתי וחדשני שעתיד לשנות כליל את אזור "שפע שוק" המוכר בעיר המאוכלס כיום בעשרות האנגרים ועסקים מיושנים.

השכונה החדשה תשתרע על שטח של כ-11 דונם בסך הכל, בין הרחובות אהרונוביץ, השלושה, יואל ונפחא, ותכלול כ-390 יח"ד, עם פארק ירוק ורחב ידיים ושטחי ציבור, והכל סמוך למרכזי התורה והחסידות הגדולים בעיר.

המתברכים יתברכו

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק תכנון ובניה הרב חנוך זייברט הביע התלהבות: "הפרויקט הזה עבר כמה גלגולים, אבל התאמנו אותו לבני ברק, הגדלנו את שטחי המסחר והתב"ע מוכנה. אנחנו נשמח להעניק במהירות היתרי בניה ולערוך חנוכת הבית לשכונה", אמר.

"אני מעודד מפה את היזמים שיזרזו את המהלכים כי אנחנו, מבחינת העיריה, מוכנים לחתום על היתרי הבניה בתוך יום אחד", אמר ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין בטקס, "בשטח הפרויקט יש לנו 3.4 דונם שטחי ציבור וכל המוסדות שייבנו עליהם כבר זמינים לתקצוב.

מבחינת העיריה נשמח לבנותם כמה שיותר מהר. אנחנו מלווים את הפרויקט הזה כבר הרבה שנים היו בעבר כל מיני עיכובים שונים ואני שמח שהגענו עד הלום, לשלב המואץ של המכירות. החזות הכללית של המקום הזה ראויה לשיפור והאזור כולו יקבל שדרוג ומראה מכובד בתכנית החדשה".

קרדיט תמונה: יחצ

רכישה בטוחה

ב"אחוזת שפע" מדגישים כל העת את האמינות והביטחונות של הליך הרכישה. קדם ישראל היא חברה אמינה ועתירת ניסיון בתחום קבוצת הרכישה הן בפן התכנוני, הכלכלי והמימוני, ומאחוריה פרויקטים מוצלחים בירושלים ובית שמש ועוד.

החברה מלווה את הרוכשים מתחילת הדרך, החל משלב היוזמה, בדיקת הכדאיות הכלכלית, דרך התכנון, אישורי תוכניות הבניה בוועדות המקומיות והמחוזיות תוך ניצול מקסימלי של אחוזי הבניה, ניהול מכרזים, חיסכון בעלויות, ועד לשלבי הבניה בפועל, בפיקוח על טיב וזירוז הבניה, בהתאמה מקסימלית לדרישות שינויי הרוכשים ובאישורים הסופיים עד למסירת המפתחות.

בנוסף, הפרויקט מלווה משפטית ע"י עו"ד חרות בן יאיר ממשרד "גינדי כספי", משרד גדול ומוביל בישראל בתחום המקרקעין, ובעל ניסיון עשיר של למעלה מ-45 שנה בליווי עסקאות נדל"ן מורכבות, ומלווה מעל ל-10 שנים קבוצות רכישה בפרויקטים בהיקף של 7,000 יח"ד בכל הארץ בהצלחה רבה. הניסיון והמוניטין שלה בתחום זה מעניקות ביטחון מלא לרוכשים לביצוע הרכישה והבטחת התמורה המלאה.

יודגש, כי כספי הרוכשים לא נמצאים בסיכון באף שלב, כך שאם עסקת הרכישה לא תתבצע – כספי הרוכשים שנמצאים בחשבון הנאמנות יושב אליהם.

אנו פועלים בתחום זה בהצלחה מתוך מטרה להעניק לרוכשים חיסכון של עד מאות אלפי שקלים, ובעיקר שקט ורוגע נפשי הן בזמן ההמתנה לדירה והן לאחר קבלתה.

תוכן עניינים

לפרסום כתבה, השאירו פרטים